COVID-19

Sæby HK´s regler og retningslinjer:

HJEMMESTÆVNER

Der vil ved indgangen være et COVID19 kontrolbord, og alle der kommer i hallen skal registreres med navn-tlf-ankomst tid-afgangstid.

Det er adgangskontrollen, der søger for at der ikke er flere inde end det tilladte, det er ligeledes adgangskontrollen, der har bemyndigelsen i hallen vedrørende alt der drejer sig om COVID19 og overholdelse at gældende retningslinjer.
De kan derfor bed folk forlade hallen, hvis dette skulle blive nødvendigt.

Alle der ankommer til hallen SKAL spritte hænderne af ved indgang i hallen, samt når de forlader hallen.

Går man ud af hallen mellem to kampe eller i halvlegen, sprittes der af både ved udgang og indgang igen.

SPILLER/HOLD

Spillerne må først gå på banen når, tidligere kampes spillere har forladt banen, spillerne bliver på banen i halvlegen.

Holdene må IKKE give hånd efter endt kamp.

Der skal i senior kampe skiftes bane ved halvlege, dette er ikke gældende for ungdomshold.

Efter endt kamp er det tidtagerene der umiddelbart efter endt kamp spritter udskiftningsbænke/stole af samt målstolper, skiftes der tidertager sprittes tidtagerbord og styrepult også af.

Dvs. at når nye hold og tidtager kommer på banen så er alt rengjort, og man forlader det rengjort.

Det er TRÆNEREN for vores hold der er ansvarlig for at tidtagerene bliver sat ind i opgaven.

Opvarmning for hjemmehold er gymnastiksalen og udeholdet er på banen, eller gangen ovre ved hal B

Der vil for senior udehold være omklædning/bad
alle ungdomshold samt hjemmehold har INGEN omklædning til rådighed.

TILSKUERE

Tilskuere skal altid være siddende inden for afmærket pladser dvs. der er INGEN der sidder på overstreget pladser.


Tilskuere må
IKKE stå eller gå rundt under kamp.


Tilskuere må forlade hallen i pausen og mellem hver kamp. Tilskuere må gerne blive i hallen mellem kampene men skal blive siddende og ikke gå rundt.


Alle der opholder sig i hallen, skal til enhver tid følge covid19 adgangskontrolbordets anvisninger.


Vores Eventudvalg har
påtaget sig opgaven at koordinere bemandingen på adgangskontrollen.

De der sidder ved bordet, SKAL bære mundbind, disse stilles til rådighed af klubben.

GENERELT

Nordjyllandshallen må have 57 tilskuere
Sæby Spektrum Hal A må have 144 tilskuere

Antallet af tilskuere er alm. tilskuere dvs. spiller/leder/træner/fyser/tidtager/dommer/indgangskontrol og gulvtørrer er IKKE tilskuere.

Man modregner banens str. (800m2) og området for tidtager + udskiftningsbænke samt arealet foran indgange og branddøre. i det samlet areal af hallen, så tager man det antal m2 der er tilbage og dividere med 2 og for dermed antallet af tilladte tilskuere.

Er der spørgsmål kan i kontakte:
Covid-19 ansvarlige
Kim Sørensen 31 47 42 10 & Bruno Bülow 25 25 92 94

HAR MAN SYMPTOMER PÅ COVID-19, SÅ KONTAKT VENLIGST LÆGEN