COVID-19
Sæby HK´s regler og retningslinjer:
HJEMMESTÆVNER
Det er adgangskontrollen, der søger for at der ikke er flere inde end det tilladte, det er ligeledes adgangskontrollen, der har bemyndigelsen i hallen vedrørende alt der drejer sig om COVID19 og overholdelse at gældende retningslinjer. De kan derfor bed folk forlade hallen, hvis dette skulle blive nødvendigt.
Går man ud af hallen mellem to kampe eller i halvlegen, sprittes der af både ved udgang og indgang igen.
SPILLER/HOLD
Holdene må IKKE give hånd efter endt kamp.
Efter endt kamp er det tidtagerene der umiddelbart efter endt kamp spritter udskiftningsbænke/stole af samt målstolper, skiftes der tidertager sprittes tidtagerbord og styrepult også af.
Det er TRÆNEREN for vores hold der er ansvarlig for at tidtagerene bliver sat ind i opgaven.
TILSKUERE
Tilskuere må IKKE stå eller gå rundt under kamp.
Tilskuere må forlade hallen i pausen og mellem hver kamp. Tilskuere må gerne blive i hallen mellem kampene men skal blive siddende og ikke gå rundt.
Alle der opholder sig i hallen, skal til enhver tid følge covid19 adgangskontrolbordets anvisninger.
Vores Eventudvalg har påtaget sig opgaven at koordinere bemandingen på adgangskontrollen.
De der sidder ved bordet, SKAL bære mundbind, disse stilles til rådighed af klubben.
GENERELT
Antallet af tilskuere er alm. tilskuere dvs. spiller/leder/træner/fyser/tidtager/dommer/indgangskontrol og gulvtørrer er IKKE tilskuere.
Man modregner banens str. (800m2) og området for tidtager + udskiftningsbænke samt arealet foran indgange og branddøre. i det samlet areal af hallen, så tager man det antal m2 der er tilbage og dividere med 2 og for dermed antallet af tilladte tilskuere.
Er der spørgsmål kan i kontakte:
Covid-19 ansvarlige
Kim Sørensen 31 47 42 10 & Bruno Bülow 25 25 92 94