Der er Informationsmøde Onsdag d. 16/4 kl. 18.15 på Sæbygårdskolen omkring vagtopgaverne i påsken.

Vagtskemaet udfyldes elektronisk direkte i et fælles skema. Man kan rette i alle informationer, derfor skal i sende en mail til saebyhk@gmail.com med info om de vagter man har skrevet sig på. Dette gør vi som en ekstra sikkerhed i tilfælde af, at noget skulle gå galt. Eftersom at vagterne dækkes løbende, håber vi på at lette det store koordinationsarbejde ved at der ikke er for mange til den samme vagt.

Har man har problemer/spørgsmål kan de rettes til Rasmus Jensen på tlf. 21445749.

VAGTPLAN | KLIK HER

Det ser stramt ud med overnatning i år, men vi håber på at kunne arrangere overnatning. Det præcise sted vides først omkring ugen før påske. Hvis ikke der er plads nok på skolerne prioriteres der overnatning fra U-12 og opefter.

Igen i år er opgaven, der skal løftes stor, derfor har vi igen brug for alle de hjælpere der kan og har lyst. Så har du/I familie, der kunne tænke sig, eller kunne I selv tænke Jer at være behjælpelige (udover de timer, man skal hjælpe, hvis ens egne børn deltager), så skal I endelig sige til.

I år skal vi stå for tidtagere i de 4 haller Dybvad Hallen, Nordjyllandshallen, Sæby Fritidscenter A og B samt ansvarlig for overnattende deltagere på Sæbygårdskolen og Sæby Skole Syd.

Vi har tilmeldt 6 hold | 1 x U18 Pige, 2 x U16 Drenge, 2 x U14 Piger og 1 x U12 Drenge.
Til Mini Rødspætte Cup der spilles om torsdagen har vi tilmeldt 3 x U10, 1 x U8.

De overnattende deltagere får morgenmad på Sæbygårdskolen, og vi driver kiosken på begge skoler. Disse aktiviteter er alle med til, at vi som håndboldklub kan fungere, og det er derfor vi har brug for jeres hjælp. Sidste års indtægt var på ca. kr. 60.000,- og dette overskud går bl.a. til at holde kontingentet nede, støtte til deltagelse i cups og indkøb af materialer til klubben.

Vores egne spillere deltager gratis såfremt at Jer forældre tager 2x ca. 4-6 timers vagt i enten kiosk, som nattevagt, tidtager eller hjælper til morgenmad, og hvis ikke man kan dette bliver der opkrævet 450kr pr. barn. De eneste udgifter er derfor til mad og overnatning, hvor aftensmad aftales indbyrdes på holdene efter vi har modtaget de endelige tilmeldinger, mens morgenmad og madpakke arrangeres af klubben.

Overnatning, morgen- og middagsmad koster 300kr for fredag til søndag.

BETALING | KLIK HER

Kampprogrammet er aktivt d. 28 marts på særskilt side.

Dagens kampprogram for samtlige Sæby HK hold vil kunne findes på forsiden af hjemmesiden, når det er aktivt på ProCup.